Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
(Nadezhda Iliyanova Rusinova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75080 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Customer satisfaction of selected enterprise (company TASY s.r.o.)
(Kristýna Abrahamová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86943 | Management / | Práce na příbuzné téma
Impact of green marketing on consumer behaviour
(Alvin George Kumbalandhanam)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/rz9t2/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
(Annaliya Peter)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/s2eb5/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Quantitative marketing research
(Mark Ratilla)2016, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/h61l6/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.) | Práce na příbuzné téma
Juice and nectar consumer behaviour. Marketing research in cooperation with Pfanner, spol. s r. o.
(Alena Caisová)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/13148 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vliv pandemie COVID-19 na nákupní chování zákazníků vybrané firmy
(Havlíková Havlíková)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/bmk0o/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Monika Hegarová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/emf04/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
(Lenka Špalková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/e3fjh/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
(Tomáš Vlastník)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d2476/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma