Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza nákupního chování na trhu s neformálním dámským oblečením
(Veronika Bartoňová)2021, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/143317 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza nákupního chování na trhu s neformálním dámským oblečením
(Veronika Bartoňová)2021, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/143317 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
The Influence of Direct Selling on Geriatric Shopping Behaviour in the Moravian-Silesian Region
(Markéta Dřímalová)2014, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ufnkx3// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
(Adéla Švanová)2018, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dqcd2/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování na trhu fast fashion
(Natálie Kaleta)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149451 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování na trhu fast fashion
(Terezie Hrdá)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/152890 | Marketing / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování na trhu fast fashion
(Sabina Dulovczová)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/152824 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace zákazníků na trhu slow fashion v České republice
(Katsiaryna Babenka)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85748 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
(Kuspakova Kuspakova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ndc4s/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Porovnání pracovních očekávání generací X, Y, Z, a začlenění generace Z na pracovní trh
(Ondřej Špernoga)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149556 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma