Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
internetová reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv reklamní slepoty na efektivitu digitálních reklamních kampaní a způsoby jejího překonání
(Egor Nefedov)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83208 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Online reklama kosmetických značek na sociálních sítích v době zdravotní a válečné krize
(Elena Zedková)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/csoby/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
The language of advertising: slogans in online NGOs advertising discourse
(Karel URBAN)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//qvptkt// | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Multimodality and Genre Hybridism in Online Advertising of Weight Loss Supplements
(Eva Čapková)2015, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rck18/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
(Oleg Lykhnenko)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88901 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Online reklama a její vnímání českými spotřebiteli
(Natálie Konířová)2023, Bakalářská práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//c62l90// | Ekonomika a management / Management podniku | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamní slepoty na efektivitu digitálních reklamních kampaní a způsoby jejího překonání
(Egor Nefedov)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83208 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Množství reklamních sdělení a vliv na jejich zapamatování
(Tereza Voborská)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t0agp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Monika Hegarová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/emf04/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Bannerová slepota na internetu v České republice
(Zuzana Sochorová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//mpdtxf// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma