Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Jiná krása: identita značky skrze principy inkluzivního marketingu v rámci marketingové strategie kosmetických značek.
(Viktoriia Kim)2024, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//fqxktj// | Kreativní marketing a komunikace / | Theses on a related topic
Budování vizuální identity značky
(Luong Duyen Nguyenová)2021, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//ooj3ga// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Image a identita značky
(Klára Lukavská)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49703 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Sonic Branding: proces budování zvukové identity značky
(Jakob Bahmann)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//x5ejw9// | Kreativní marketing a komunikace / | Theses on a related topic
Budování a tvorba identity značky Lokomotiv Tuhaň
(Jaroslav Kumstát)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//qsaize// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Image značky Image značky ZOOT u generace X, Y
(Barbora Šafaříková)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4zdkgw// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Influencer jako nástroj budování image značky
(Tereza Malinová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vjc49/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Influencer jako nástroj budování image značky
(Filip Manert)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vsq9i/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Role sponzoringu na tvorbě image značky
(Eva Karimová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jzpv3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo
(Zuzana Barysz)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//uhbl2a// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic