Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Využití trendů marketingové komunikace k zvýšení percepce značky Apple v ČR
(Tereza Mistolerová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//qywxap// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Parametry rozhodování při nákupu Apple IOT řešení
(Martin Šuran)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87794 | Aplikovaná informatika / Podniková informatika | Theses on a related topic
Marketingová strategie firmy Apple na trhu
(Kristýna Moulisová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81289 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Proces budování značky Apple, Inc. a faktory, které ho ovlivňují
(Klára Valentková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e12ci/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Zhodnocení obchodní značky Apple v České republice
(Romana Susová)2016, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//gmarvc// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Theses on a related topic
Analýza zákaznické věrnosti značky Apple
(Romana Smolková)2016, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/113073 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic
Marketingová komunikace a vnímání značky společnosti Apple Inc. v České republice
(Pavel Berežný)2015, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//hwuljw// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Theses on a related topic
Nákupní rozhodování žen u produktů značky Apple
(Tomáš Kovářík)2017, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//7s5kbe// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Vnímání značky Apple
(Tomáš Kovářík)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//wr4esj// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic