Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
(Petra Franková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v212d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Product placement v české audiovizuální tvorbě, jeho klady a zápory
(Juraj Pilát)2014, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/10068/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Product placement a jeho role v marketingových komunikacích
(Martin Slifka)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mu345/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití Product placementu v integrované marketingové komunikaci
(Tereza Baštová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s3vgj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Produkt placement jako nová forma komerční komunikace
(Štěpán Kadlec)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wvhtq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
České oděvní blogy jako nástroj product placementu
(Dominika Lukášová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l6q5z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Produkt placement, jako marketingová podpora v audiovizuálních dílech
(Petr Pelc)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ousdv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza využití nástrojů product placementu, sponzoringu a reklamy firmy Tescoma
(Markéta FILOVÁ)2014, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//3feofu// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Propagační strategie hrané seriálové tvorby České televize. Diskurzivní analýza propagace seriálu Trapný padesátky
(Michal Trusina)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wjmug/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma
Od Cirkusu Bukowsky k Raplovi: Produkčně-institucionální a systémová analýza seriálové tvorby tvůrčího dua Pachl-Viewegh v tvůrčích podmínkách České televize
(Jakub Třešňák)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dl7ct/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma