Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Stříbrné šperkyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
(Karina Zaripova)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jubav/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
(Merve Bahcivancilar)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ggxqo/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
(Veronika Shipilova)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zicd3/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Consumer Behaviour Analysis of Online Food Ordering in Colombia
(Juan Carlos Palacio Pedroza)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/151586 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Analysis of Consumer Behaviour in Anime, Manga and Light Novel Industry
(Adam Vávra)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146743 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
(Elcin Dindar)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79747 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Quantitative marketing research
(Mark Ratilla)2016, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/h61l6/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.) | Práce na příbuzné téma
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
(Diana Fašangová)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dh3zz/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
(Mariya Belozyorova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ypv9n/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Analýza chování spotřebitele na online trhu stříbrných šperků
(Julie Václavíková)2021, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/143607 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma