Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Enhancing Customer Loyalty with Private Label Brands – Factors Influencing Success in the Health and Beauty Retail Industry
(Charlotte Segebarth)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/55730 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
From private labels to the creation of own labels
(Agathe Lesage)2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//62nq22// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Brand aktivismus a generace Z
(Kateřina Černá)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hr4ep/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
The Brand Ambassadors of Cosmetics Brands and Their Relevance for Generation Z on The Example of the Czech Republic
(Andrea Wimberská)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82367 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z
(Adéla Pospíšilová)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//tlthym// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza komunikace a vnímání značky Jack Daniel’s v ČR z pohledu generace Z
(Daniel Provazník)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83258 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Vnímání značky zákazníkem generace Z v mezinárodním prostředí
(Klára Vacková)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//m5x65b// | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
(Kristína Stránská)2021, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//2moivu// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma