Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Identifikace chování uživatelů sociální sítě
(Markéta Bartoňová)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153288 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Identifikace chování návštěvníků hudebního festivalu
(Martin Bartoš)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149356 | Marketing / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Identifikace preferencí uživatelů knihovny
(Hong Hanh Duong)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://theses.cz/id//jpt6u9// | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Identifikace postojů studentů k lovemarks
(Vendula Prokopová)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149425 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelské chování
(Jan Popovský)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cd0ws/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelské chování
(Lenka Vilímková)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qel95/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum rizikových faktorů podnikání vybraného segmentu malých a středních firem
(Petr Křížák)2021, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//445is3// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
Úloha lidského faktoru v marketingovém řízení podnikatelského subjektu
(Dominik Havel)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ywcwp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum kritických faktorů v součinnosti obchodních a logistických procesů s využitím nástrojů kauzální analýzy.
(Tomáš Miloševský)2016, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//v5qtwg// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum faktorů ovlivňujících spotřebitele
(Jakub Švajgl)2010, Bakalářská práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//ts1bp6// | Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků | Práce na příbuzné téma