Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
(Rustam Sabitov)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xox7r/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
(Lilia Kozina)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l58u2/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Identification of main financial factors for sustainable development of a selected company
(Mihaela Druta)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//lb05jn// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Identification of factors leading to project failure - a study of construction projects in the Middle East
(Ahmed Alkhateeb)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//t27zqh// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Identification of physical and chemical factors regulating gene expression and infectivity of the Lyme disease spirochetes
(Veronika PAVLASOVÁ)2022, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//mcnuee// | Biologie / Experimentální biologie - specializace Molekulární a buněčná biologie a genetika | Práce na příbuzné téma
Identification of factors of business cycle synchronization within the EU
(David Irmann)2015, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//11moch// | Economics and Management / European Studies in Business and Economics | Práce na příbuzné téma
Identifikace spotřebitelského chování na trhu předtréninkových suplementů
(Martin Agnew)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153080 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Identifikace spotřebitelského chování na trhu cestovního ruchu během pandemie Covid-19
(Anna Hrabálková)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149333 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Identifikace spotřebitelského chování na trhu videoher
(Vojtěch Dluhoš)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146836 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Identifikace spotřebitelského chování na trhu s pánskou kosmetikou
(Filip Foltas)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153112 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma