Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
interkulturní prvkyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv reklamy na spotřební chování
(Jan Zelenka)2010, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vm2ws/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Reklama, spotřební chování a plánování komunikační strategie
(Aleš Zalabák)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s7r4s/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů
(Katarina Farberova)2024, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/qlj4c/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách | Práce na příbuzné téma
Cross Cultural Aspects of Advertising-Cultural Analysis of Mongolian and Chinese Web Sites
(Tuvshinzaya SANDUIJAV)2008, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ay3p68// | Ekonomika a management / Management and Economics | Práce na příbuzné téma
Vliv současné reklamy na spotřební chování obyvatel v ČR
(Klára Koschantová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/50283 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
(Amina Dauzova)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kkla9/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vliv generace Y a generace Z na televizní vysílání a online reklamu
(Pavel Zadražil)2018, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//89f2ky// | Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika | Práce na příbuzné téma
Reklama, jakožto faktor ovlivňující nákupní rozhodovací proces napříč generacemi
(Barbora ONDEROVÁ)2022, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//u5pkma// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma