Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

advertising

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Czech Consumers' Perceptions of Gender Stereotypes in Advertising
 (Natálie Hofmanová)

2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/83824 | International Management / | Práce na příbuzné téma

Sexism in advertising
 (Malika Tursun)

2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/kgghz/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma

The use of gender-sensitive and non-sensitive concepts in marketing communication
 (Ila Prasad)

2024, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/hzmld/ | Business Administration / | Práce na příbuzné téma

1. Teoretická část: Vizuální inženýrství 2. Praktická část: a) autorská publikace: Color, Spatial Perception and Black Holes b) výstavní soubor: Color, Spatial Perception and Black Holes
 (Daniel Macek)

2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//cps3o9// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Reklamní fotografie | Práce na příbuzné téma

Perception of online and offline sexual harassment among Chinese youth
 (Viktória Ľuptáková)

2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/p59ak/ | Mezinárodní teritoriální studia / Kulturní studia Číny | Práce na příbuzné téma

Socioculturally Disadvantaged Roma Students and ELT: Teachers’ Experience and Perception
 (Lucie Slováčková)

2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/e9uqb/ | Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy / | Práce na příbuzné téma