Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

generace Z

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 4 » (celkem 35 prací)
Dopady koronavirové pandemie na cestovní ruch v Chorvatsku a možnosti jeho oživení
 (Tereza Benetková)

2023, Diplomová práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

https://is.ucp.cz/th/jv7jj/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma

The impact of reputation on Chinese and Czech Generation Z buying decisions
 (Wei Sun)

2023, Bakalářská práce, AMBIS University / AMBIS vysoká škola, a.s.

https://is.ambis.cz/th/wqkdx/ | Business Economics and Management / | Práce na příbuzné téma

The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
 (Kuspakova Kuspakova)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/ndc4s/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma

Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
 (Valeriya Alexanderova)

2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/bf866/ | Regionální rozvoj / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma

Corporate brand impact on sales to Chinese and Czech Generation Z
 (Chaohang Wu)

2023, Bakalářská práce, AMBIS University / AMBIS vysoká škola, a.s.

https://is.ambis.cz/th/g14ip/ | Business Economics and Management / | Práce na příbuzné téma

Marketingový význam body image u generace Y
 (Markéta Dušáková)

2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/77211 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma

Marketingový význam diferencí ve vztahu ke zdravému životnímu stylu u generací X, Y, Z
 (Adéla Špigelová)

2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/90222 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
 (Petra Olszarová)

2020, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/abzcb/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Vliv marketingových nástrojů na volbu vysoké školy u generace Z
 (Barbora Válková)

2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//vl5tla// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Teorie nakupování a vliv pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování generace X a Z v oblasti eCommerce
 (Petr Košťál)

2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/e1u9m/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 4 » (celkem 35 prací)