Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
generace ZKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Dopady koronavirové pandemie na cestovní ruch v Chorvatsku a možnosti jeho oživení
(Tereza Benetková)2023, Diplomová práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/jv7jj/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
The impact of reputation on Chinese and Czech Generation Z buying decisions
(Wei Sun)2023, Bakalářská práce, AMBIS University / AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/wqkdx/ | Business Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
(Kuspakova Kuspakova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ndc4s/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
(Valeriya Alexanderova)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bf866/ | Regionální rozvoj / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Corporate brand impact on sales to Chinese and Czech Generation Z
(Chaohang Wu)2023, Bakalářská práce, AMBIS University / AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/g14ip/ | Business Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Marketingový význam body image u generace Y
(Markéta Dušáková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77211 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Marketingový význam diferencí ve vztahu ke zdravému životnímu stylu u generací X, Y, Z
(Adéla Špigelová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90222 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
(Petra Olszarová)2020, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/abzcb/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingových nástrojů na volbu vysoké školy u generace Z
(Barbora Válková)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vl5tla// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Teorie nakupování a vliv pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování generace X a Z v oblasti eCommerce
(Petr Košťál)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e1u9m/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma