Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
firemní identitaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
(Gian Mario Battaglia)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87979 | Management / | Práce na příbuzné téma
Vizuální identita města Letohrad
(Kateřina Jeníková)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//whgu4d// | Multimédia a design / Grafický design | Práce na příbuzné téma
Vizuální identita města Litomyšl
(Lenka Vomáčková)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//k45znl// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Grafický design | Práce na příbuzné téma