Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
(Gian Mario Battaglia)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87979 | Management / | Práce na příbuzné téma
Consumer Perception of Brand Hollister on the Czech Market
(Lenka Kotková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82745 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Brand perception - case study of Czech Railways
(Tereza Vavroušková)2011, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//4j4jpp// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Rozbor image značky Česká republika
(Lenka Schrepfferová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wcsel/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nová národní značka Česká republika: země pro budoucnost a její komunikace v praxi
(Ellen Venkrbcová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83664 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Doporučení pro krizovou komunikaci na Facebooku pro značku Nescafé Česká republika
(Lenka Munzarová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//ru0h3g// | Bakalářský program (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Branding turistické destinace - Česká republika - v průběhu času
(Jitka Podzemská)2017, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12047/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Nation branding a značka „Česká republika“
(Michaela Haljuková)2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bhgil/ | Mezinárodní teritoriální studia / Mezinárodní vztahy | Práce na příbuzné téma
Komunikace Moment Česká republika o.p.s.
(Bára Kubíčková)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//foogrt// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Česká republika jako země původu zboží – zaměřeno na vybraný segment
(Jana Naisarová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69527 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma