Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu
(Ladislav Kremlička)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/onwmo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v podniku XY v sektoru služeb
(Jiří Hruška)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zwuqt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje při zavedení novinky výroby na trh
(Dominika Schmidtová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k2wab/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti za pomocí nástrojů marketingového mixu
(Jakub Červenka)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/edxup/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti za pomocí nástrojů marketingového mixu
(Jakub Červenka)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/edxup/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh a implementace marketingového plánu
(Lucie Kvasničková)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//syhi2g/zaverecna_prace.pdf/ | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
(Kateřina Kloidová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/vnc3a/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Propagace nových výrobků firmy KANAFAS CZ, s.r.o. a jejich zavádění na trh
(Martina Závodná)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/cbnme/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma
Propagace vybraného produktu v rámci eventové akce
(Dominika Hloušková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v8fh3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Propagace jako nástroj pro zvýšení prodeje v Hotelu Alchymy Riverside
(Klára Vilímková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/m2lnd/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma