Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
gastronomický sektorKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podniku
(Lenka Matějková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wgiwx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv společenské odpovědnosti na image podniku
(Denisa SLABIHOUDOVÁ)2020, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//v7bnay// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Image podniku KS Kolbenschmidt Czech Republic, a. s.
(Markéta BEZEMKOVÁ)2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//5pd13s// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza CSR aktivit a jejich vliv na image podniku
(Petra Haklová)2017, Diplomová práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//3570y2// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Image vybrané organizace veřejného sektoru ve vědomí obyvatel
(Lukáš Ondráček)2019, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wqvak/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa | Práce na příbuzné téma