Theses on the same topic (having an identical keyword):
marketing digitálníKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Sociální sítě jako fenomén sebeprezentace (zaměření na sociální síť Instagram)
(Veronika Jedlánková)2022, Diplomová práce, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//uoahe1// | Učitelství pro střední školy a 2. stupeň základních škol / český jazyk a literatura - základy společenských věd | Theses on a related topic
Vliv sociální sítě Instagram na body image dívek ohrožených poruchami příjmu potravy
(Veronika Schiesslová)2019, absolventská práce, Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
• https://is.jabok.cz/th/aigje/ | Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální pedagogika a teologie | Theses on a related topic
Sebepojetí v rámci sociální sítě Instagram
(Kristýna Petráňová)2023, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//j1xj39// | Humanitní studia / Humanitní studia - Specializace v pedagogických vědách | Theses on a related topic
Possibilities of using of Facebook, Twitter and Google+ for ads in hospitality
(Alena Grushetskaya)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/13275/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management | Theses on a related topic
Vliv sociálních webů na vnímání přátelství: Srovnání sociálních sítí uživatelů Facebooku a těch, kteří žádný sociální web nepoužívají
(Zuzana HÁJKOVÁ)2010, Diplomová práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//evv4o8// | Antropologie / Sociální a kulturní antropologie | Theses on a related topic