Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Cílová skupinaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Viktorie Genzerová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rdhzq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklama a její vliv na děti
(Aneta KRNÁČOVÁ)2016, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//ycwx5y// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma
Deti a reklama
(Kristína Hettešová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45313 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vliv televizní reklamy na rozhodování a způsob života dětí mladšího školního věku.
(Petra KUŽELOVÁ)2017, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//nw8279// | Pedagogika / Pedagogika - sociální práce | Práce na příbuzné téma
Přímý marketing jako komunikační technika v kazašském podniku
(Nikita Bubnov)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gav8e/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Consumer perceptions of Prime bevarages' marketing tools
(Varvara Lazareva)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93618 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Smyslový marketing a brand management
(Anna Simeonovová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/br9hg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy
(Anna Slabunova)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ij499/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma