Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (Potřeb, Požadavků, Očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti.
(Richard Skřivánek)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ibt0y/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (Potřeb, Požadavků, Očekávání) a způsob jejich aplikace v podmínkách řízení společnosti Caledonian School s.r.o.
(Miroslava Trojáková)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/au0tr/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti
(Martina Kučerová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f63lx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
(Roza Ilinova)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h30yb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti
(Pavla Petrová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mv66m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (Potřeb, Požadavků, Očekávání) a způsob jejich aplikace v podmínkách řízení společnosti Caledonian School s.r.o.
(Miroslava Trojáková)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/au0tr/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (Potřeb, Požadavků, Očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti.
(Richard Skřivánek)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ibt0y/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
(Veronika Příplatová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g2m7v/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Aplikace zjištěných PPO (Potřeby, Požadavky, Očekávání) v souvislosti s kritickými faktory vyplývajícími z analýzy prostředí. SWOT analýza jako nástroj identifikace současného a predikce budoucího postavení společnosti.
(Martin Lenfeld)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kgf5m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
(Dzianis Mishkavets)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w8pmg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma