Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
(Anna Větrovcová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/me6v9/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Nákupní chování spotřebitelů společnosti L'Oreal podle zásad udržitelnosti v kontextu udržitelného rozvoje a udržitelné strategie
(Kateřina Výborná)2024, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id//7tuimg// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Online komunikační strategie společnosti Zalando
(Tereza Rohová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88181 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Soupeření s giganty - Strategie lokálních firem na globálním trhu.
(Vendula Chvílová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ql4nu/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie Klubu Pánů z Ponožkovic
(Barbora Fotrová)2022, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//9grym9// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingové strategie kavárenského řetězce The Miners pro vstup na nový trh (Žilina)
(Kristýna Semeráková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92390 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie společnosti Manufaktura
(Tereza Rosová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85516 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingové strategie na vnímání značky LEGO® dospělými spotřebiteli
(Šárka Málková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93683 | Management / | Práce na příbuzné téma
Marketingové strategie firem a rozhodování spotřebitelů
(Adriana Ryjáčková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/do998/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
(Fabiana Carrasco Cueto)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88285 | International Business / | Práce na příbuzné téma