Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
(Zuzana Radová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sljyb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Emoční marketing a jeho uplatnění v TV reklamě
(Michaela Nováková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69751 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Racionální versus emoční apely v reklamě
(Gabriela Horáková)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/h1pb8/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Sociální reklama na téma ochrany životního prostředí a její vnímání zákazníky
(Michaela Prváková)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qbu46/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma