Theses on the same topic (having an identical keyword):
Diskontní míraKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Srovnání prodejních systémů v kosmetických společnostech Mary Kay ČR s.r.o. a Oriflame Czech Republic s.r.o.
(Lenka Zapletalová)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//4cvcui// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Theses on a related topic
Konkurencia na trhu s kozmetickými výrobkami v ČR a SR
(Darina Poláčková)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//swbfao// | Ekonomika a management / Management obchodní činnosti | Theses on a related topic
Identifikace spotřebitelského chování na trhu s pánskou kosmetikou
(Filip Foltas)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153112 | Marketing / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Spotrebné správanie na trhu s vybranými kozmetickými komoditami
(Marcela Kántorová)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//4827kr// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Theses on a related topic
Ochrana spotřebitele na trhu s kosmetickými přípravky
(Pavlína Mrázová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/55996 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo | Theses on a related topic
Informační povinnost výrobců a ochrana spotřebitele na trhu s kosmetikou
(Petra Jelínková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71807 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo | Theses on a related topic
Chování spotřebitele na trhu s přírodní kosmetikou
(Aneta Hrabcová)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//xpbagq// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Theses on a related topic
Vplyv značky na nákupné chovanie spotrebiteľov na trhu s kozmetikou
(Mária Trubanová)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//11xfgm// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Finanční analýza společnosti Schwan Cosmetics CR, s.r.o.
(Ilja Gricajenko)2022, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště / Vysoká škola chemicko-technologická v Praze
• http://theses.cz/id//niyxj1// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Finanční analýza AVON Cosmetics, spol. s.r.o.
(Kateřina Zemková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69910 | Finance a účetnictví / Účetnictví a finanční řízení podniku | Theses on a related topic