Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Firemní identitaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
(Lucie Zábranská)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bzf66/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Vitalina Besogonova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nenzo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK
(Karolína Tomášková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uo0ip/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování corporate indentity vybrané společnosti pomocí nástrojů IMK
(Michaela Mandátová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jx9oz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Zuzana Makúchová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/on2u5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Pavel Vlášek)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bz9xe/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití IMK nástrojů v Café Baribal
(Martin Hudák)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rs3lg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
IMK volební kampaně regionální političky
(Lenka Pouzarová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wl43e/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma