Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
(Eli Goldmann)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k1hd5/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Yuliya Laas)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nqj3y/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
(Adam Steger)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hi79x/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Bachelor of Science in Business Administration | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Sabine Koch)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k0iah/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
(Samed Sentürk)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lwa01/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion
(Mariia Ruskykh)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v4rhl/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
(Elizaveta Zigulia)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/chqs4/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
(Ondřej Tomšík)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eg91u/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Assessment of electronic word of mouth effectiveness
(Ekaterina Kandakova)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/r093n/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
(Dušan Mladenović)2019, Disertační práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/krdq0/ | Ekonomika a management (čtyřleté) / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma