Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 28 prací)
The Role of Advertising in the Development of Communities and Society
 (Jeyhun Khakipur)

2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/qeok7/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma

The role of advertising in the development of communities and society
 (Ekaterina Guseva)

2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/cw27s/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma

The Project of Innovation of Supportive Tools of the Technology Innovation Center in Zlin in the Field of Startups
 (Mehmet Berk Özyürek)

2020, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//momvcm// | Economics and Management / Business Administration | Práce na příbuzné téma

Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
 (Ivan Marousek)

2018, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/vd2e4/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy | Práce na příbuzné téma

Cultural Differences in Advertising Between Scandinavian and Balkan Countries
 (Leevi Pohjosmäki)

2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/ue5xt/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma

Cultural Differences in Advertising Between Scandinavian and Balkan Countries
 (Leevi Pohjosmäki)

2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/ue5xt/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma

Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
 (Veronika Shipilova)

2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/zicd3/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma

Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
 (Ivan Marousek)

2018, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/vd2e4/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy | Práce na příbuzné téma

Cultural Differences in Advertising Between Scandinavian and Balkan Countries
 (Leevi Pohjosmäki)

2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/ue5xt/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma

The influence of printed humorous advertising on gender´s attention, memory, attitude toward advertising and brand. (Casse study: Libya and Czech Republic)
 (Mohammed Boubaker Mehimed Boubaker)

2015, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//gg8g92// | Management / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 28 prací)