Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Role of Advertising in the Development of Communities and Society
(Jeyhun Khakipur)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qeok7/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
The role of advertising in the development of communities and society
(Ekaterina Guseva)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cw27s/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
The Project of Innovation of Supportive Tools of the Technology Innovation Center in Zlin in the Field of Startups
(Mehmet Berk Özyürek)2020, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//momvcm// | Economics and Management / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
(Ivan Marousek)2018, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vd2e4/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy | Práce na příbuzné téma
Cultural Differences in Advertising Between Scandinavian and Balkan Countries
(Leevi Pohjosmäki)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ue5xt/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Cultural Differences in Advertising Between Scandinavian and Balkan Countries
(Leevi Pohjosmäki)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ue5xt/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
(Veronika Shipilova)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zicd3/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
(Ivan Marousek)2018, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vd2e4/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy | Práce na příbuzné téma
Cultural Differences in Advertising Between Scandinavian and Balkan Countries
(Leevi Pohjosmäki)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ue5xt/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
The influence of printed humorous advertising on gender´s attention, memory, attitude toward advertising and brand. (Casse study: Libya and Czech Republic)
(Mohammed Boubaker Mehimed Boubaker)2015, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//gg8g92// | Management / | Práce na příbuzné téma