Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
výukové metodyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z
(Adéla Pospíšilová)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//tlthym// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z
(Adéla Pospíšilová)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//t4o9ga// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma