Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
CSR as a part of PR (basing on the example of Nestle Company-Nespresso brand)
(Kseniya Istomina)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fy0h8/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Značka a archetyp ve spojení s českými sportovci
(Jiří Kratochvíl)2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//b8oi9i// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategické budování značky Agentury Harmonie: případová studie
(Nikola Szabó)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fsdkr/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování značky a marketingová komunikace provozovny Carbon Cleaner
(Jakub Franc)2021, Diplomová práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM6997 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
TVORBA STRATEGIE PRO BUDOVÁNÍ ZNAČKY HUDEBNÍCH REPRODUKTORŮ HARANGI SOUND
(Klára Opatřilová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//xubee1// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Archetypální budování značky v prostředí livechatu
(Jiří HUŠKA)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//wah8av// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
The Communication concept of the brand Bomma
(Eva Kozarová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78491 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Strategické budování značky Agentury Harmonie: případová studie
(Nikola Szabó)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fsdkr/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Brand building multižánrového festivalu Neleň!
(Darina Hnaníčková)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//v7dfzp// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma