Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Persuasivní komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Historický vývoj reklamy a proměny způsobů persuasivní komunikace
(Aneta Strnadová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kcyvi/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Historický vývoj reklamy a proměny způsobů persuasivní komunikace
(Eliška Jodasová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/moxx9/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Tři typy persuasivní komunikace – expertní důvěra, motivace a strach (case study)
(Sára Dvořáková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mdw2v/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Historický vývoj reklamy a proměny způsobů persuasivní komunikace
(Eliška Jodasová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/moxx9/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Historický vývoj reklamy a proměny způsobů persuasivní komunikace
(Aneta Strnadová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kcyvi/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Tři typy persuasivní komunikace – expertní důvěra, motivace a strach (case study)
(Sára Dvořáková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mdw2v/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Persuasivní praktiky v reklamě
(Patrik Hábl)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ixnch6// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Přesvědčování a jeho techniky v reklamní komunikaci
(Lukáš Čambala)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vjmfu5// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv závisti, sociální přítomnosti a sebediskrepance na postoj ke značce ve sféře influencer marketingu
(Egor Simanenkov)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92637 | Management / | Práce na příbuzné téma