Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
(Martina Lachmanová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
• http://theses.cz/id//r9vjfl// | Management hotelnictví a cestovního ruchu / | Práce na příbuzné téma
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
(Jana Vaňková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s1p6c/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
(Ema Procházková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82972 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Event marketing a jeho využití v praxi
(Magdalena Abtová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z9r26/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
A Marketing Mix Analysis of Vasky trade s.r.o.
(Darina Krystýnová)2018, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ev5cb6// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
(Hana Blahová)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fh87a/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
(Pavel Hoda)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n4gfk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
(Michala Břusková)2020, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/h4nz7/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
(Karyna Yusupova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sbkgp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma