Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
sociálne sieteKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
(Andrej Filous)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/c651o/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
(Diana Fašangová)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dh3zz/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Online obchodování v době pandemie a vliv Covid-19 na spotřebitelské chování
(Varvara Makhotina)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//jyc4mm// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
(Diana Fašangová)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dh3zz/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma