Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Destinační marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
(Fabiana Carrasco Cueto)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88285 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
(Kathrin Decknerová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93108 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
(Vilém Kopal)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/ros9o/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
(Svadeba Svadeba)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vsh.cz/th/rzl2l/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
(Ananyan Ananyan)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vsh.cz/th/erhin/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Vliv digitalizace na marketing firmy x
(Le Le)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/bhylm/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
(Begaim Saidyldaeva)2022, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/j0ibu/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
(Alina Koltykova)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eljqn/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
(Kateřina Fantová)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/pn8ap/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
(Arun Ronal Antony)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153142 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma