Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Destinační marketing

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 4 5 » (celkem 44 prací)
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
 (Anna Isakova)

2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/yp8l8/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma

Social Media Marketing
 (Anemilia Sobalvarro)

2020, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/iogsg/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.) | Práce na příbuzné téma

Social media campaign
 (Ivan Komlenović)

2020, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/w4nw3/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.) | Práce na příbuzné téma

The Social Meanings of Abandoned Mental Hospitals. A Cultural-Sociological Analysis of Visual Culture and Social Media
 (Olga Kurbatova)

2018, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/z9pmf/ | Sociologie / Kulturní sociologie (angl.) | Práce na příbuzné téma

Social Media Strategy Creation for Selected Company
 (Maksym Zhohlo)

2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

https://is.ucp.cz/th/txmhb/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma

Social Media Marketing
 (Nia Todua)

2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/psfn0/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma

Branding-its history and new challenges - Henkel AG & Co. KGaA, as an example of development and new challenges in branding
 (Eike Zawallich)

2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/k27xd/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma

Branding – its history and a new challenges (history of branding and its challenges in 21st century)
 (Michal Pribylinec)

2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/d47rt/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma

Branding in the Czech Republic. Etymology of some business terms with focus on cultural aspects of branding strategy in the Czech Republic.
 (Natálie KOSTOHRYZOVÁ)

2019, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//jijj2k// | Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - ruština | Práce na příbuzné téma

Branding of consumer electronics: Comparison of branding strategies for consumer electronics by two companies operating in the Czech Republic
 (Milena MERHOUTOVÁ)

2015, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//gha7qo// | Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - němčina | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 4 5 » (celkem 44 prací)