Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
(Sabina Hermochová)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xonc1/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
(Sabina Hermochová)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xonc1/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
(Sabina Hermochová)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xonc1/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Výzkum návštěvníků kina Bio Oko
(Tereza Přidalová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75423 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma