Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Herní studiaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Kritická analýza románu Stmívání v historickém a kulturním kontextu
(Kateřina Jonová)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xaqfr/ | Filologie / Literatura a mezikulturní komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza kritických incidentů kulturní adaptace cizinců z rusky mluvících zemí v České republice
(Anastasia Mityurina)2019, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//bcs6g7// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Práce na příbuzné téma
Kritická analýza kulturních akcí a turismu ve Skotsku
(Tereza HASCHKEOVÁ)2009, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
• http://dspace.ujep.cz/dspace/handle/123456789/3402 | Hospodářská politika a správa / | Práce na příbuzné téma
Nesoulad herní a narativní roviny ve videohrách
(Jan Andrš)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dysms/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Nesoulad herní a narativní roviny ve videohrách
(Jan Andrš)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dysms/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Nesoulad herní a narativní roviny ve videohrách
(Jan Andrš)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dysms/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Nesoulad herní a narativní roviny ve videohrách
(Jan Andrš)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dysms/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Nesoulad herní a narativní roviny ve videohrách
(Jan Andrš)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dysms/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Historie herního vývojářského studia Bohemia Interactive
(Philip Hilal)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/c7y08/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Branding a vizuální identita herního vývojářského studia
(Vojtěch Levek)2024, Bakalářská práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//6ca86i// | Aplikovaná informatika / Multimédia ve firemní praxi | Práce na příbuzné téma