Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Branding as a Source of Competitive Advantage
(Anna Kristina Rezutka)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lxglq/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
A project to build a strong brand for Prudential Bank Limited-Ghana
(Emmanuella Naa Komiley Tetteh)2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//gx1vfp// | Management and Marketing / | Práce na příbuzné téma
Generation Z in the Czech labor market: what they look for in an employer brand
(Andrea Linares)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79956 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Pay-per-click marketing strategies to increase online brand awareness
(Artem Ivanov)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//4dw1c3// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Branding as a Source of Competitive Advantage
(Anna Kristina Rezutka)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lxglq/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie
(Peter Pavel)2013, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/nrn7r/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
International Brand Positioning in the Cosmetic Industry : Analysis of Finnish and British Markets
(Emilia Christa Wilhelmiina Ala-Jääski)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94853 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Celebrity Brand Ambassador’s Influence on Consumers’ Decision Making of Luxury Fashion Brands
(Thái Hoàng Yến Nguyễn)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91705 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Politický brand a jeho vnímání ve skupině prvovoličů
(Jiří Šimon)2011, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fq73u/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Improvement of the Brand Development Strategy (on the example of L’Oréal Paris in Moscow)
(Ekaterina Samoylova)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//1xuz2p// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma