Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Zobrazení a využití ticha a hluku v reklamě na mobilní operátory
(Michal Bořecký)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j35nf/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Analýza televizních reklam firmy T-mobile
(Marek Barták)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76683 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Kreativní strategie v české TV reklamě společnosti T-Mobile
(Karolína ŠTURSOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0lkie2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
American Mobile Operators in Addressing Customers/Potential Customers: A Linguistic Approach
(Kamila Pomykalová)2021, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//5rjw0g// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
(Matěj Havlíček)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c6n6z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Zobrazení a využití ticha a hluku v reklamě na mobilní operátory
(Michal Bořecký)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j35nf/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Zobrazení a využití ticha a hluku v reklamě na mobilní operátory
(Michal Bořecký)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j35nf/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Zobrazení a využití ticha a hluku v reklamě na mobilní operátory
(Michal Bořecký)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j35nf/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Zobrazení a využití ticha a hluku v reklamě na mobilní operátory
(Michal Bořecký)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j35nf/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Osobní ticho
(Dominika Růnová)2017, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/u8t76/ | Specializace v pedagogice / Speciální výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání | Práce na příbuzné téma