Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
dynamická, vizuální, identitaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Dynamická vizuální identita Light Art festivalu Trenčín
(Diana Randjaková)2024, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//9v0zlz// | Multimédia a design / Digitální design | Práce na příbuzné téma
Vizuální identita nadace Naše dítě
(Dominika Hynková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//jwsasa// | Vizuální tvorba / | Práce na příbuzné téma
Dynamické vizuální identity: Analýza využití flexibilních prvků v grafickém designu
(Jakub Jonáš)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hxna7/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Vizuální identita s využitím dynamických principů
(Alexey Nesterenko)2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//10n7bn// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Digitální design | Práce na příbuzné téma
Vizuální identita libovolně zvoleného českého města
(Jana HAVLOVÁ)2016, Diplomová práce, Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//io8bdp// | Design / Ilustrace a grafický design, specializace Grafický design | Práce na příbuzné téma
Dynamické vizuální identity: Analýza využití flexibilních prvků v grafickém designu
(Jakub Jonáš)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hxna7/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma
Vizuální identita hudebního interpreta
(Ester Hlavová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92718 | Multimédia v ekonomické praxi / | Práce na příbuzné téma
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
(Kristýna Hriadelová)2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/san5f/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství estetické výchovy pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Vizuální identita softwaru Fidentis
(Tomáš Sikora)2014, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rg8ge/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma