Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová strategie budování hodnoty značky
(Soňa Lavičková)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/nvohd/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie uvedení podniku poskytujícího poradenské služby sportovcům na trhu
(Sharon Gruberová)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/cb3j3/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie pro budování značky vybrané společnosti
(Kristián Vencl)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//xp5l5q// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
(Tamara Saakova)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ednu8/ | Právo v podnikání / | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
(Nikol Andeltová)2024, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/tuqa0/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách | Práce na příbuzné téma
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
(Lukáš Peteráč)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//k7sf5l// | Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Návrh obsahové marketingové strategie pro budování důvěry na sociální síti
(Petra Durcová)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//dtlnj0// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie vybraného podniku
(Natálie Bechyňová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x3gj9/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
(Martin Machek)2010, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44712 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
(Jan Zbořil)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//09jacf// | Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma