Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

digitální marketing

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 21 prací)
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
 (Begaim Saidyldaeva)

2022, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

https://is.ucp.cz/th/j0ibu/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma

Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
 (Kateřina Fantová)

2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.

https://is.ambis.cz/th/pn8ap/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma

Digital Marketing for promoting Thailand Tourism, Case Study: The Tourism Authority of Thailand
 (Nunthanut Kewsuwan)

2014, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/rp6t6/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství (angl.) | Práce na příbuzné téma

Vliv emoji na efektivitu reklamního sdělení na sociálních sítích
 (Josef Andres)

2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//q1snof// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
 (Anastasiya KRUPPA)

2021, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

http://theses.cz/id//n7ww8b// | Filologie / Obchodní ruština | Práce na příbuzné téma

Hudba jako součást reklamy a nástroj k ovlivnění spotřebitele
 (Kristýna Nová)

2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/fmuaa/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Vliv jazykových charakteristik reklamních textů na působivost reklamy
 (Olha SHUTKA)

2023, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//3u9gvf// | Cizí jazyky pro komerční praxi / Cizí jazyky pro komerční praxi - ruština | Práce na příbuzné téma

Jazyková hra jako lexikálně-sémantický postup v textech ruské komerční reklamy
 (Lucie Adamiecová)

2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/nmwc4/ | Filologie / Ruský jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma

VLIV PODPRAHOVÉ REKLAMY NA ROZHODOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
 (Lucie Satoriová)

2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/42049 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma

Percepce reklamy ve vztahu k uživatelským preferencím
 (Marek Havlíček)

2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/81406 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 21 prací)