Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
digitální marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
(Begaim Saidyldaeva)2022, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/j0ibu/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
(Kateřina Fantová)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/pn8ap/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Digital Marketing for promoting Thailand Tourism, Case Study: The Tourism Authority of Thailand
(Nunthanut Kewsuwan)2014, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rp6t6/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství (angl.) | Práce na příbuzné téma
Vliv emoji na efektivitu reklamního sdělení na sociálních sítích
(Josef Andres)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//q1snof// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
(Anastasiya KRUPPA)2021, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//n7ww8b// | Filologie / Obchodní ruština | Práce na příbuzné téma
Hudba jako součást reklamy a nástroj k ovlivnění spotřebitele
(Kristýna Nová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fmuaa/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv jazykových charakteristik reklamních textů na působivost reklamy
(Olha SHUTKA)2023, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//3u9gvf// | Cizí jazyky pro komerční praxi / Cizí jazyky pro komerční praxi - ruština | Práce na příbuzné téma
Jazyková hra jako lexikálně-sémantický postup v textech ruské komerční reklamy
(Lucie Adamiecová)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nmwc4/ | Filologie / Ruský jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
VLIV PODPRAHOVÉ REKLAMY NA ROZHODOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
(Lucie Satoriová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/42049 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Percepce reklamy ve vztahu k uživatelským preferencím
(Marek Havlíček)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81406 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma