Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Podpůrná opatřeníKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Možnosti využití metody Snoezelen při vzdělávání žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami.
(Barbora Zedková)2014, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/b6x02/ | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele | Práce na příbuzné téma
Vliv edukace na žáky s těžkým mentálním postižením a souběžným postižením více vadami
(Hana Dyntarová)2010, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l7a1i/ | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele | Práce na příbuzné téma
Využití strukturovaného učení u žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami
(Martina Jančíková)2013, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hkrwz/ | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele | Práce na příbuzné téma
Analýza přístupů pedagogů k podpůrným opatřením u žáků s lehkým mentálním postižením v základní škole
(Pavlína Nečasová)2021, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/msi97/ | Speciální pedagogika pro učitele základních a středních škol / | Práce na příbuzné téma