Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Spotřební kulturaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě
(Leoš Pajer)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qx3ia/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Prestižní nebo hédonistická spotřeba?
(Hugo Trkal)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g3o60/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě
(Leoš Pajer)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qx3ia/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Hédonistická nebo prestižní spotřeba?
(Kateryna Oliynyk)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uu5pa/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam spotřeby současné mladé generace – cesta k neomezenému individualismu?
(Tereza Chlumská)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xf30o/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Prestižní spotřeba v postmoderní společnosti. Mezikulturní průzkum v Itálii, Spojených Státech amerických a Rusku
(Viktoria Myzgina)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/smv8a/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě
(Leoš Pajer)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qx3ia/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
(Zuzana Radová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sljyb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě
(Leoš Pajer)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qx3ia/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
(Amina Dauzova)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kkla9/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma