Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Dermacol

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 4 » (celkem 37 prací)
La comparaison de la stratégie marketing d´une grande et d´une petite entreprise : l´exemple des maisons d´édition Hachette Livre et Les Solitaires Intempestifs
 (Alexandra BALÁŽOVÁ)

2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//ipxx3a// | Francouzská filologie / Francouzská filologie se specializací na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma

Position de la marque Dermacol sur le marché tcheque du point de vue de la stratégie marketing et de communication
 (Petra RACHVALOVÁ)

2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//0glpe3// | Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma

Position de la marque Dermacol sur le marché tcheque du point de vue de la stratégie marketing et de communication
 (Petra RACHVALOVÁ)

2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//0glpe3// | Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma

Porcelaine de Limoges et le diagnostic stratégique de l´Entreprise CARPENET
 (Michaela Lučová)

2010, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Univerzita Palackého

http://theses.cz/id//hcrlh4// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma

Position de la marque Dermacol sur le marché tcheque du point de vue de la stratégie marketing et de communication
 (Petra RACHVALOVÁ)

2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//0glpe3// | Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma

Analyse de la communication marketing et de la gestion du biathlon en République tcheque
 (Laura RACINOVÁ)

2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//6d4qbm// | Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma

L'analyse de la communication marketing orienté vers la course d'endurance 24 Heures du Mans
 (Bára LIBOSVAROVÁ)

2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//ap93me// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma

La communication commerciale de l´entreprise Easy Meal Concept, SARL
 (Michaela Hynerová)

2010, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Univerzita Palackého

http://theses.cz/id//h0slj6// | Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma

Position de la marque Dermacol sur le marché tcheque du point de vue de la stratégie marketing et de communication
 (Petra RACHVALOVÁ)

2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//0glpe3// | Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma

La comparaison de la stratégie marketing d´une grande et d´une petite entreprise : l´exemple des maisons d´édition Hachette Livre et Les Solitaires Intempestifs
 (Alexandra BALÁŽOVÁ)

2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//ipxx3a// | Francouzská filologie / Francouzská filologie se specializací na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 4 » (celkem 37 prací)