Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
ANO 2011 a Green Deal: Analýza přístupu hnutí ANO 2011 ke Green Dealu ve vládním a opozičním období
(Nikol JANÍKOVÁ)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//bcv071// | Evropská studia a diplomacie / Evropská studia a diplomacie / Politická komunikace a politický marketing | Práce na příbuzné téma
Prostorová analýza volební podpory hnutí ANO 2011 ve sněmovních volbách 2013, 2017 a 2021
(Petra HOVORKOVÁ)2023, Bakalářská práce, Fakulta životního prostředí / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//dq44kw// | Aplikovaná geoinformatika / | Práce na příbuzné téma
Politický marketing ANO 2011 v roce 2021
(Adam Krutský)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o2h5z/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Analýza kandidátních listin hnutí ANO 2011 pro komunální volby 2014 (případová studie)
(Lukáš Žmolík)2015, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mjcr7/ | Sociální politika a sociální práce / Politologie | Práce na příbuzné téma
Vznik a vývoj hnutí ANO2011: srovnání celostátní a lokální úrovně
(Jakub Bartuška)2020, Bakalářská práce, CEVRO Institut
• https://is.vsci.cz/th/nanjk/ | Politologie / Politologie a mezinárodní vztahy | Práce na příbuzné téma
Politický marketing hnutí ANO 2011 ve volbách do PS PČS 2017
(Eliška Procházková)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB12020 | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Nespokojení? Motivace členů ANO2011 pro vstup do politického hnutí, jejich aktivita, spokojenost uvnitř hnutí a politické postoje.
(Tereza Hašková)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cx65m/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Vzestup Andreje Babiše a politického hnutí ANO v letech 2011-2014
(Anna KŘEPELOVÁ)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//p22dwl// | Česko-německá areálová studia / | Práce na příbuzné téma
Permanentní kampaň – forma komunikace hnutí ANO 2011 s veřejností
(Matěj Kůrečka)2016, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s1kje/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Fenomén personalizace v české politice - role lídrů ve volbách v roce 2017
(Veronika FAJKUSOVÁ)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//h7f05s// | Politologie / | Práce na příbuzné téma