Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Kurdish question: Kurdistan and its relevance within the politics of the Middle East
(Filip Šmakal)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84532 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní studia - diplomacie | Práce na příbuzné téma
Security aspects of immigration: Norwegian case study and its wider implications
(Ondřej Kugler)2019, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hlqxp/ | Politologie / Bezpečnostní a strategická studia | Práce na příbuzné téma
Probabilistic tool for word segmentation to grammar-based units
(Josef Plch)2020, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l3y56/ | Informatika / Umělá inteligence a zpracování přirozeného jazyka | Práce na příbuzné téma
Identity within the European Self-sovereign Identity Framework
(Filip Vašš)2022, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/or6ct/ | Kyberbezpečnost / | Práce na příbuzné téma
Politika identity hnutí Generace identity a alt-right: Komparativní případová studie
(Tomáš Hošek)2020, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nk4o2/ | Politologie / Bezpečnostní a strategická studia | Práce na příbuzné téma
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
(Valentína Mačičáková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80039 | Aplikovaná informatika / Informační média a služby | Práce na příbuzné téma
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
(Thi Thanh Huyen Ngoová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92814 | Multimédia v ekonomické praxi / | Práce na příbuzné téma
Porovnání bankovní digitální identity a self-sovereign digitální identity
(David Karlík)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84478 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Vytlačování (jiho)moravské identity identitou Kraje Vysočina na území okresu Třebíč
(Jan Mikoláš)2021, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xaipk/ | Geografie a kartografie / Geoinformatika a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma