Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
PromotionKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Identification of Brand Preferences in the Cola Beverages Market
(Aarthi Muthulingam)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/151555 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Consumer Preferences and Brand Loyalty To Fast-Food Restaurant chains in Georgia
(Mariami Denosashvili)2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4e0nu8// | Management and Marketing / | Práce na příbuzné téma
Preference značky tenisek v rámci nákupního rozhodování u generace Y a Z
(Kristýna Cahlíková)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//z8dn67// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Preference značky v rámci nákupního rozhodování
(Karel Halberštádt)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//l5pclp// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Preference značky při nákupu vodou ředitelné barvy
(Jana Benáčková)2016, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//chsvfi// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
(Kateryna Ipatova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m1ngh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Propagace značky Rudolf Jelínek pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
(Ondřej Vrána)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/klac0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vizuální styl značky a její propagace v online prostředí
(Šimon Kořán)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//3q0eot// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Digitální design | Práce na příbuzné téma
Komplexní propagace produktů a značky ve firmě Baťa
(Martin Vaněček)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uqe9c/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Úspěšnost využívání propagace národní produkce v marketingu
(Elena Panfilova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ea002/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma