Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
PR Strategies for Company Reputation and Crisis Communication.
(Riad Lemberanskiy)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vu6rs/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
The role of the PR strategies into crisis communication and company reputation
(Xiwen Yu)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pn647/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Interní PR komunikace v době pandemie
(Kristýna Edingerová)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//orjqpw// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikační PR strategie neziskové organizace UNICEF
(Markéta Váňová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82935 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
PR a komunikační strategie Centrálního státního muzea Republiky Kazachstán
(Leila Rakhmatulina)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/td70s/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace a PR zdravotnického zařízení
(Kateřina Kozlová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iy6au/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vnímání PR komunikace v českém hudebním průmyslu
(Tereza Lebedová)2020, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//pxhuvk// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Tiskový mluvčí a jeho význam pro PR komunikaci
(Martina Mrkvičková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//0qx2ul// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
(Pavel Hoda)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n4gfk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma