Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
(Mariya Belozyorova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ypv9n/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Marketing Management and marketing planning
(Kristina Zhitnova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j770q/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
(Kathrin Decknerová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93108 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Marketing Strategy For K.P.L
(Joyal George)2024, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/jqf4x/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
(Kamila Imanbayeva)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fsufq/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
(Michal Augustini)2014, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kfg47/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
(Anna Větrovcová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/me6v9/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
(Katarína Marešová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cklye/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
(Lalita Berikbaeva)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fl8sr/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
(Jakub Kučera)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/opqpt/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma