Theses on the same topic (having an identical keyword):
GenderKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Relation of Visual Attention and Visual Short Term Memory: examined by moving dots
(Václav Dohnal)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lspne/ | Psychologie / | Theses on a related topic
Působení valence a arousalu emocí na zrakovou pozornost založenou na prostoru, objektu a rysu
(Jiří Skalský)2015, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fcywo/ | Psychologie / | Theses on a related topic
The effect of selective attention and cognitive style on visual search on maps
(Filip Jajcaj)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zw8cx/ | Psychologie / | Theses on a related topic
Vizuální pozornost vůči varovným zprávám na obalu nápoje
(Eliška Hladíková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88513 | Management / | Theses on a related topic
Vizuální pozornost v rámci reklamního sdělení
(Kamila Němcová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89470 | Management / | Theses on a related topic
Vizuální pozornost a nákupní záměr spotřebitelů v souvislosti s kavárenskými profily na sociální síti Instagram
(Adéla Holcová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87655 | Management / | Theses on a related topic
Vizuální pozornost vůči erotickým a neerotickým podnětům
(Eliška Štiková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86036 | Management / | Theses on a related topic
Rozdíly ve vnímání vizuálních podnětů mezi pohlavími: využití eye-trackingu v hodnocení dopadů marketingové komunikace
(Eva Vilémová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/53865 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic