Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Corporate social responsibility and its role in the public relations
(Nelli Darbinyan)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nalbv/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
(Iuliia Vasilenko)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jjfgd/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Corporate social responsibility and its role in the public relations
(Ekaterina Sukhova)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y4m1y/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Vnímání Corporate Social Responsibility kulturních projektů návštěvníky
(Martina Vachalová)2022, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//k1p6lz// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
(Ester Ledecká)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y9b02/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Sonic Branding jako fenomén současné marketingové komunikace
(František Schwan)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/gv0z5/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Sonic branding je mrtev aneb posun od zvukového loga ke komplexnímu zvukovému zážitku
(Jan Špičák)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/b831n/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Brand characters` influence on perceived brand personality
(Nikol Peterská)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88270 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Branding and Brand Strategy: The Case Study of Zara
(Rusudan Gaprindashvili)2015, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ugnufx// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma